Sări la conţinut
decembrie 23, 2009 / joannesmith

Care, cum?

1. În ce fel de animal ai vrea să te reîncarnezi?
Intr-un tigru. Sau de ce nu, intr-o pisica.

2. Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?
Sinceritatea. Oricat de dur ar fi adevaraul, prefer sa mi se spuna verde in fata care este problema. Nu imi place sa ma ascund dupa un deget, si atata timp cat eu incerc sa fiu cat de sincera pot, indiferent de consecinte, pe care mi el asum, astept acelasi lucru si de la cei din jurul meu.
Simtul umorului. Oamenii care au un simt umoristic foarte bine dezolvtat ma cuceresc din prima. Stiu sa apreciez glumele bune, oricat de porcoase ar fi.

3. Care-i culoarea preferată pentru haine?
As fi spus mai de mult ca nu am una preferata, ca ma imbrac in toate culorile. Ca daca imi place o haina, o cumpar, indiferent de culoare. Dar am ajuns al concluzia ca nu e asa. Imi plac anumite culori, si cred ca pe primul loc e albastrul electric, albastrul neon, albastrul ala foarte puternic si intens. Am o gramada de haine in culoarea asta si pur si simplu mi se scurg ochii dupa hainele de culoarea asta.

4. O călătorie pe care ai vrea să o faci şi ţara pe care ai vrea să o vizitezi?
Anglia, Irlanda. Sunt tarile in care imi doresc sa merg de cand ma stiu.
Dupa, vreau asa, random order: Rusia, Tarile Nordice (Finlanda, Suedia, Norvegia), Spania, Canada, India, Singapore, Canada, America (Washington, California), Franta, Peru, Chile.

5. Citatul/zicala preferată:

„-E greu sa ierti cand vezi ochii astia si simti mainile astea slabe, raspunse el. Saruta-ma din nou si nu ma lasa sa-ti vad ochii! Te iert pentru ce mi-ai facut, imi iubesc ucigasul… dar pe-al tau cum l-as putea iubi?”

Emily Bronte – La rascruce de vanturi.
Da, chiar m-a marcat pasajul asta. Si ar mai fi vreo doua, din aceeasi carte, la fel de profunde si intense, dar asta ramane in continuare preferatul meu.

6. Ce ţi-ar plăcea cel mai mult să faci?
Avand in vedere ca eu sunt genul de persoana care nu se gandeste la ziua de maine, nu stiu exact cum as putea raspunde la intrebarea asta. Nu am foarte multe planuri de viitor, prefer sa las … sa zicem „destinul” sa decida in locul meu.
Dar, ca orice om, vreau sa ma realizez pe plan profesional, si in prima instanta asta implica admiterea mea la facultatea de Arhitectura. Dar timp mai e, mai sunt 2 ani si ceva. Vreau sa ma realizez si pe plan sentimental, financiar, social. Eh, ce pot sa spun, visez la viata perfecta, ca orice fiinta: bani, sanatate, iubire, etc etc.

7. Dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi, cu ce altceva ai dori să-ţi umpli timpul?
As vrea sa fac sporturi extreme, gen sarituri cu parasuta, rafting, bungee-jumping (although I don’t have the guts for this one). As vrea sa invat sa cant la pian sau macar la chitara, daca tot o am. As vrea sa calatoresc, mult.
Sau m-as putea apuca de facut haine; vreau sa invat, dar fie nu am timp, fie nu am de la cine. Si ar fi foarte misto sa imi fac singura toate haineel pe care le vreau. Sau pantofi, genti.

Lasă un comentariu